Binnenkijken ♥8 en een leuke website tip

woensdag 6 april 2016

Ik heb vandaag een leuk Instagram-account voor je! Namelijk die van @nienkefeddema. Ik mag haar foto's gebruiken om met jullie te delen, zodat je alvast kunt zien wat voor leuks ze post!
Ze heeft ook een leuke webshop waarover ik zo meer vertel. Eerst maar even wat mooie plaatjes van haar bekijken.





Het is een andere stijl dan dat ik hier heb maar ik vind het wel heel erg leuk. Ik merk dat mijn eigen smaak ook langzaam wat meer verandert. Ik houd zelf van de kleuren: grijs, taupe en wit en dan met roze, blauwe of mintgroene accenten. Maar ik vind de interieurs met zwart en wit ook steeds leuker worden. Grappig hoe dat verandert. 


Ik vind dit dekbed met gouden stippen heel erg leuk! Deze is verkrijgbaar bij HEMA. Hij is echter populair want is in ieder geval online steeds uitverkocht. 



Omdat ik zelf gek op kaarsjes ben heb ik ook wat mooie sfeerplaatjes van kaarsen uitgekozen. Heb jij ook graag kaarsjes aan in huis? Het witte plateau staat mooi op de houten tafel. Ik vind de kleur van de tafel erg mooi. 

Webshop.

Nienke is ook eigenaar van de leuke webshop wonur.nl. Ze verkoopt daar onder andere mooie wandpanelen die ze zelf maakt. Heel gaaf!

Verder verkoopt ze ook stationery, posters en kaarten, woonaccessoires en meubels. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Hier zie je de mooie wandpanelen die ze dus helemaal zelf maakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Op haar Instagram zie je ze regelmatig voorbij komen. Ze heeft nu ook houten panelen met plankjes eraan waar je iets op kunt zetten. Ook heel leuk. 

Dit leuke showrek kun je ook in haar webshop bestellen. 

Dit was mijn wooninspiratie van deze keer. Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met deze mooie plaatjes. Alle foto's zijn van Nienke Feddema. En volg je haar nog niet op Instagram, dan moet je haar zeker toevoegen. 

♥ veel liefs en creatieve woongroetjes ♥









1 opmerking :

  1. Ik vind ook veel zaken mooi terwijl ik het het hier helemaal anders heb ingericht ;-) Zitten mooie spullen tussen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs