Zwart witte paaseieren

donderdag 10 maart 2016

Pasen is vroeg dit jaar, 27 en 28 maart is het alweer zover. Daarom zul je de komende tijd veel blogjes vinden met dit thema. Ik begin vandaag met de paaseieren die ik met vinyl stickertjes versierd heb. Dit sneed ik natuurlijk met de Cameo. Ik postte gister een foto op Instagram en ze werden enthousiast ontvangen!



Nog bedankt voor de reacties op mijn blog van gister. Leuk! Dit is misschien niet zo handige zelfmaker als je zelf geen Cameo hebt maar alle andere zelfmakers die de komende tijd online komen kun je ook heel goed maken zonder! 


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥


Vandaag weinig tekst, wilde alleen deze eitjes even met jullie delen! Vind ze namelijk zo leuk geworden. Op Instagram kun je een setje eieren en stickers winnen zodat je ze zelf ook kunt maken.
En heb je geen Instagram? Dan raad ik het aan om een account aan te maken want het is zo leuk! Ik doe veel inspiratie op en leerde al veel leuke mensen kennen.

Fijne dag.

♥ veel liefs en creatieve paasgroetjes ♥

6 opmerkingen :

  1. Succes met je give away!Leuke eitjes heb je gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat zijn de eitjes leuk geworden !!!!
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, weer eens iets anders dan roze en geel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super leuk geworden, Cindy! :) Leuk hé om hiermee (lente/pasen-thema) aan de slag te gaan?!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs