Kraamcadeautjes voor baby Fem

zaterdag 6 februari 2016

Er zijn om ons heen weer een aantal baby's geboren. Natuurlijk heb ik daar weer iets leuks voor gemaakt. Vandaag laat ik zien wat ik voor baby Fem gemaakt heb.

Vorig jaar tijdens wintersport hoorden wij dat Brenda zwanger was. Daarom wilde ik in ieder geval iets maken waar het skiën in terug zou komen en dat is gelukt. Het geboortekaartje vond ik heel erg leuk en wilde daar ook graag iets mee doen. Skiën en het geboortekaartje zijn de uitgangspunten geworden van deze cadeautjes.




Het geboortekaartje heb in ingescand en daarna de vogeltjes omgezet
tot snijbestand. Schattig zijn ze he?! 

De slofjes heb ik met mijn nieuwe pers gedrukt. 
Dat gaat een stuk makkelijker dan persen met een strijkbout. 


Het geboorteraam heb ik gemaakt van een floating frame. 

Deze tekst staat achterop het rompertje. 

De cadeautjes heb ik leuk bij elkaar ingepakt. 

Een kort blogje dit keer, soms heb je niet veel woorden nodig. Ik heb nog meer kraamcadeautjes gemaakt en deze zul je ook snel op mijn blog zien verschijnen. Ben benieuwd wat jullie van dit kraampakketje vinden. 

Ook een kraamcadeautje nodig? Ik maak graag iets voor je. Onder het kopje shop vind je leuke kraamcadeautjes of kijk op de Facebook Pagina van Cosy by Cindy. Ik kan ook een leuk pakketje voor je maken.

Fijn weekend!

♥ veel liefs en creatieve groetjes ♥



4 opmerkingen :

  1. Wat een superleuk en origineel cadeautje zeg!
    Zo schattig die vogeltjes.
    Leuk hoe je alles helemaal zelf hebt gemaakt, wat vonden de ontvangers er van?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf gemaakt! Superorigineel en ook echt mooi, wauw!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat geboorte raam! Dat is echt heel gaaf. Die komt op mijn cadeaulijst ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs