Persoonlijk ♥9 - Kort berichtje vanuit het ziekenhuis

vrijdag 6 november 2015

Even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis. Ik ben afgelopen zondag opgenomen omdat ik al sinds vorige week dinsdag een slapende hand en voet heb. Ook een deel van mijn arm en been slapen inmiddels. Daarnaast heb ik hevige hoofdpijn en last van duizelingen. Ik heb de afgelopen week veel onderzoeken gehad. De uitslagen hiervan zijn allemaal goed. Heel fijn natuurlijk maar nu weet ik nog niet wat de oorzaak is. Ik moet helaas nog even blijven.

Ik had deze week eigenlijk vakantie en wilde lekker veel knutselen maar het loopt allemaal even anders. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en mijn migraine aanvallen onder controle krijgen.
Voorlopig is het dus even stil op mijn blog en moet ik mezelf zien te vermaken in het ziekenhuis. 

♥Veel liefs♥

10 opmerkingen :

  1. Nogmaals sterkte lieve Cindy! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en heel veel sterkte !!!
    ik hoop dat je snel weer thuis bent ....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Cindy,
    veel beterschap en sterkte.
    En dat jij snel weer naar huis mag.
    Veel liefs Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah bah wat vervelend! Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah bah wat vervelend! Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. spoedig herstel vanuit belgie gewenst Cindy.debora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy, wat vervelend, ik hoop dat ze snel kunnen achterhalen wat de oorzaak is zodat je weer lekker naar huis kunt. Sterkte. Hartelijke groet, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy, zie dat je nog een berichtje op je blog hebt gezet maar als ik het aanklik kan het niet getoond worden. Kan wel een klein stukje lezen op de pagina waar je de berichtjes kunt aanklikken en daar lees ik dat ze eindelijk iets hebben gevonden. Jemig wat heftig want een beroerte ook al is het een kleine vind ik behoorlijk heftig. Ik wens je heel veel sterkte en gelukkig kunnen ze je nu wel gericht gaan behandelen.
    Hoop dat je je snel beter gaat voelen met de medicatie die je ongetwijfeld gaat krijgen. Lieve groet, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees nav Facebook even je blog na, zie de berichtjes en schrik ervan... Een jonge meid zoals jij en dan dit. Poeh. Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je snel weer je knutselkamer in kunt en je cameo weer ah werk kunt zetten...
    Groet uit Enkhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs