Pasen en hazen

donderdag 19 maart 2015


Bij Pasen hoort natuurlijk ook de paashaas. Ik heb wat plaatjes in de silhouette-store gezocht en heb een aantal figuurtjes uitgesneden met mijn silhouette cameo. Hieronder laat ik jullie het resultaat zien. Ik vind het zelf erg leuk geworden. De vorige keer heb ik alleen plaatjes gesneden om het snijden te oefenen, maar deze keer heb ik er ook echt iets mee gemaakt.


Met de silhouette kun je alles snijden wat je maar wilt, dus ook labels.
Daar wil ik er nog meer van maken, altijd leuk voor aan een cadeautje.






Leuk voor het paasontbijt of de brunch.




In een winkel zag ik pakje met konijntjes op een stokje. Dat kun je natuurlijk ook heel gemakkelijk zelf maken. En met de silhouette is dat een fluitje van een cent.





De blauwe druifjes 5 dagen later


Leuk dat je weer even op mijn blog was!

Veel liefs
Cindy


3 opmerkingen :

  1. Heel leuk, Cindy! Je brengt me weer op ideeën! Fijne avond..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt het ook erg leuk gevonden !!!
    ookhele mooie foto's ....

    ik wensje een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische paasideetjes! Die haasjes zijn heel mooi, met die silhouette cameo kan je idd heel veel doen, zoveel variatie. Ook die op het stokje zijn heel mooi gedaan! Je hebt er ook prachtige foto's van gemaakt!
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs