Décopatch ♥2

maandag 2 maart 2015


In januari heb ik ook al een item over décopatch geschreven. Klik hier om dat terug te lezen.
Dit vogelhuisje heb ik toen ook gemaakt maar was nog niet helemaal af. Deze week heb ik het huisje afgemaakt met een stukje lint en het vogeltje. Hij is niet heel netjes geworden, hier en daar zie je wat vlekken of vouwen. Hoe vaker ik het gebruik, hoe netter het begint te worden!

Je kunt kartonnen voorwerpen, zoals bovenstaand vogelhuisje, kopen en zelf versieren. Maar je kunt ook andere voorwerpen gebruiken. Ik heb deze week twee kledinghangers en een fotolijstje versierd met décopatch.

 





 
 

 Een goedkoop lijstje van de Action.


 
Op de DIY-pagina kun je nog een kleine uitleg over décopatch vinden.
 
 
Fritz is ook gek op décopatchpapier. Zodra dat op tafel ligt, gaat ze er bovenop liggen.
 
Liefs
Cindy


2 opmerkingen :

  1. Hallo Cindy,
    Dan kom ik nu ook maar even hier langs. Ik zal de link die bij mijn bloglijst staat aanpassen, zodat ik volgende keer op de jusite terecht kom :-)
    Dankje voor je bezoekje en je mooie reactie op mijn blog.
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie helemaal geen vlekken en vouwen hoor... het ik heel mooi ..
    je kapstok is ook mooi geworden ...en ook mooie foto's ..
    veel succes met je nieuwe blog ....is al heel indrukwekkend met
    mooie foto"s ...
    een fijne avond ..tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs