Valentijn / hartjes inspiratie

woensdag 11 februari 2015

Eerlijk gezegd hou ik niet zo van Valentijn want ik vind dat je altijd iemand kunt verrassen. Wel ben ik gek op hartjes dus vandaag koppel ik hartjes en Valentijn aan elkaar.


 
In mijn huis kom je veel hartjes tegen ♥
 

 
Ik heb een paar leuke ideeën om iemand mee te verrassen, dit hoeft natuurlijk niet perse met Valentijn.
 
 
Vandaag ben ik weer met twee lege glazen potjes aan de slag gegaan en heb ik het thema Valentijn gebruikt.



De deksel heb ik met decopatch gedaan en ook de letters: I ♥ you heb ik daarmee gemaakt.
Je kunt ze neerzetten, in een lijst doen of neerleggen.
 
 
 
 
Op mijn Pinterest vind je nog meer ideeën bij dit thema.
 
Veel liefs

Cindy
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs